Båt & budgivning

I går kväll var det salsa på Båten och jag var där med Annso. Vi var lite väl tidiga så det blev en hel del sittande och så var det ca 11 grader ute då särskilt varmt var det ju inte men vi hade okej med kläder på oss ändå som tur var. Roligt att bara vara ute och se lite glada människor och höra härlig salsa. Jag dansade inget men det var okej för mig, var egentligen nog att bara vara i miljön. Bra träning för mig.
Försökte att inte fota de som dansade så jag siktade mot himmlen istället ;)
 
Gulliga Annso ställde upp på en bild
 
Strax efter elva sa vi adjö till Båten och jag körde hem Annso och sen hem till la familia. Jag hade lätt kunnat stanna kvar några timmar till men eftersom att jag visste att klockan skulle pipa runt 7 idag tog förståndet över och vi åkte hem i tid. Ibland är man klok hehe. Förr i tiden hade jag struntat i för lite sömn men idag vet jag att den är superviktig för att jag ska orka med livet :)
 
Idag var vi med på budgivning på en av lägenheterna vi tittat på tidigare i veckan. Det var vi och ytterligare två budgivare som var intresserade. Tyvärr är det inte vi som blir de nya ägarna. Vi tyckte inte att den var värd mer än 950 000 kr så vi stannade där. Vad den slutligen gick för vet jag inte. Säkert över millen i alla fall.
Var inte meningen att vi skulle flytta dit helt enkelt. Är nog något bättre som väntar bakom hörnet :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :