Ego-dag med Sofia

Hej alla glada! Ja alla sura med för den delen ;) Jag har just slängt mig på soffan och är totalt slut. Mycket av min energi går till den stund jag är på jobbet med alla intryck, miljö och människor. Idag var jag på stan med Sofia efter jag jobbat klart och jag var slut innan jag ens kom ner på stan. Så jag var nog inte det roligaste stadssällskapet men vi kämpade på bra med shoppingen. Fokusen idag låg på oss själva, lite ego måste två småbarnsmorsor få va :) Kommer ni ihåg Jofama skinnjackan som jag var så sugen på för ett tag sedan? Den köpte jag idag :D Fick en 25% kupong av Sofia som jag kunde använda på jackan så den blev ju nästan billig. Men vara nästan hehe Lite annat blev det oxå handlat, bl.a. klänningen jag har på mig på bilderna. Köpt på Indiska för 299 kr och jag älskar den :)

Väldig suddig bild blev det visst men det får duga :D

 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Du är så fiiiin Louise! Klockren outfit, å så snyggt :)

skriven

Kommentera inlägget här :