Sveriges nationaldag

God morgon mina vänner! Hoppas ni har fått en bra start denna dag, Sveriges nationaldag och allt :) Här hemma sov vi till strax efter sju så det känns bra. Om en timme ska jag åka och hämta hem Keyvan som sovit borta med klassen inatt. De har hjälpts åt att resa ett militärtält på en klasskamrats gård i en by alldeles brevid var vi bor. De har även fått hjälpas åt med att laga middag och efterrätt. Sen skulle de göra en massa roliga saker och slutligen sova över för de som ville och det ville min Keyvan så klart. Jag har alltid ogillat att han sover borta och brukar nästan aldrig säga ja till det men det här kändes som att jag inte kunde säga nej till. Klassen kommer att splittras nu då de ska börja sjuan till hösten så det här är en klassavslutning som klassföräldrarna ordnat, väldigt roligt tycker jag och det ska bli kul att höra hur de haft det :)

Nu till något lite ytligare. Igår fick jag min Glossy box som jag inte trodde jag skulle få men den var visst bara lite sen. Jag har inte hunnit fota det som fanns i boxen men jag har målat naglarna med det lack som följde med. Och det har jag fotat. Ett turkost (eller är det lite mer grönt?) lack som inte är riktigt jag men det är väldigt inne med diverse färger på naglarna just nu så det är väl bara att hänga med i svängarna ;)

Kommentera inlägget här :