Wheels, en kväll på stan

Mitt i städandet (som fortsatte efter min lunch) kom Emil, Edvin och farfar Conny hem från bilträffen. Emil berättade att hans systrar med sambos och bebisar skulle komma förbi så det var bara att avbryta städandet (äntligen kom en anledning att sluta städa :D ) och hoppa in i duschen för jag var en riktig svett-lurk.
Trevligt med lite besök även om de inte stannade så länge men lite kaffe hann de i alla fall med.
 
Efter middagen åkte Keyvan och jag på Maxi för att handla lite snacks, läsk och några filmer. Han skulle sitta barnvakt några timmar under kvällen då Edvin somnat så att jag kunde åka lite bil med Emil.
Vi fick stränga order om att inte komma hem mitt i någon film för han tänkte minsann inte stänga av och fortsätta se i sitt rum ;)
Vi åkte iväg vid åtta tiden och Edvin sov som en stock.
 
I denna färdades vi.
 
 
Polisen gjorde ett bra jobb och höll koll på både trafik och folk.
 
 
 
En arbetskompis till Emil och hans tjej stod efter vägen och kikade på alla bilar så de fick åka med oss istället för att bara stå och kika :)
 
Lite jobbigt att åka förbi där det var som tjockast med åskådare. Tur att jag hade med Fanny som satt i mitt knä och jag kunde gömma mig bakom henne, blyg som jag är ;) hehe
 
 
Vid elvatiden släppte vi av vårt sällskap och så åkte vi hem till de fina gossarna. Edvin sov förstås och Keyvan hade lite kvar av filmen så vi satt och såg slutet med han innan det var läggdags för nattugglorna. I morse var det jag som steg upp med den lille och jag var allt annat än pigg kan jag säga. Några nätter med för lite sömn och sjukan som finns i kroppen gör väl sitt. I kväll hoppas jag det blir en tidig kväll för mig.
 
 

Kommentarer :

#1: Mallan

Låter som om det är läge för en myskväll :-) Var det någon cruising ni var på? Kram

Svar: Ja det var cruising på kvällen :) Vi la oss klockan åtta så någon myskväll blev det väl inte, fast det är ju mysigt att sova iofs ;) Kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :