Fredag 8/3

Go kväll! Och förlåt för en jäkligt tråkig rubrik ;-) Hoppas ni har det bra i sofforna där hemma. Keyvan och jag sitter parkerade framför Gladiatorerna men vi halvkollar nog bara för vi sitter med varsin telefon och spelar och småpratar. Vi har ätit kladdkaka som Keyvan bakat och till middag åt vi pizza som han oxå hade lagat. Min duktiga tonåring.
Tidigare idag åkte vi till min mamma för att hälsa på. Vi fikade lite och ock gick sen ut. Försökte oss ut på en promenad men nere vid sjön blåste det väldans kallt så vi vände och gick tillbaka och var ute på gården istället. Edvin var intresserad av traktorn även om han till en  början var lite skraj för den. Stod en bit ifrån och pratade massor och pekade, så söt min lille prins :-)
Jag skriver det här inlägget med min iPhone och då brukar det gå segt om jag lägger ut många bilder så det blir bara en, resten kommer imorgon :-)

Kommentera inlägget här :