Tidig morgon

Halv sex vaknade Edvin. Ingen har väl missat att jag verkligenn avskyr tidiga mornar? Jag älskar att sitta uppe och uggla kvällar och gärna nätter och vill gärna sova till nio ;-) Sedan Edvin kom till oss och jag är ensam hemma med honom har jag som gräns att släcka sänglampan kl 23. Jag kan lägga mig vid nio men tycker att det är såååå skönt att ligga och spela eller surfa runt med telefonen. Skulle kunna ligga vaken ännu längre men för att få mina 8 timmars sömn är gränsen kl 23 och det förutsätter att han sover till 7 på morgonen.  Vilket han inte alltid gör, nästan aldrig senaste tiden.
Nåja, jag är rätt pigg nu ändå och idag är vi bortbjudna på lunch minsann. Känns kul att träffa min vän och få prata. Vi har nog inte setts sedan augusti tror jag om jag inte minns fel så vi har en del att ta igen :-)
Ha det toppen!
 

Kommentarer :

#1: Nina

Skrutten då, så han tyckte det var morgon halv sex redan idag. Att de inte inser att det finns inget att göra uppe då ;-)

Jag blev så överraska nu imorse, tänk att allt det jag inte gjorde igår finns kvar att göra idag! Visst är det fint att det funkar så! Du hör ironin fullkomligen gasta hoppas jag :-)

Hur har ni det idag? KRAM

Svar: Nä men precis, varför upp så tidigt ? :-P Förstår din förvåning hehe man tappar nästan hakan asså ;-)

Vi har haft det bra idag, lunchat hemma hos en vän och surrat bort några timmar :-)
Ser att ni haft en myyyyyyyysdag idag. Skönt att stortjejen är på bättringsvägen :-)
Kramis!
Louise

skriven
#2: Veronica

Gött med tidiga morrnar;) Nä jag har alltid varit seg på morgonen!
Klart du ska anta utmaningen;) riktigt kul ju!

skriven

Kommentera inlägget här :