24 grader

Klockan är strax efter åtta på morgonen och det är redan 24 grader ute. Underbara sommarväder. Edvin är insmord med solskyddsfaktor 50 och är redo för dagmamman, vi åker halv nio ungefär.
Jag har inte lyckats få igång min dator idag. Hoppas den inte är helt paj med tanke på all min salsamusik jag har där och att jag ska spela om en vecka. Får försöka igen då jag kommer hem igen.
Sen idag blir det "hemliga stranden" med Eva-Lena. Skönt!

Här spexar Eva-Lena lite på stranden då vi var där i tisdags

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Så fina bilder på spexar'n :)
Det skulle vara fint om du hade lite större bilder, du har ju ganska bred blogg :)

Svar: Jo men visst va hon fin :) Varför har jag så bred blogg egentligen, och ja varför så små bilder. Jag är så kass och så blir jag nog lite "hemmablind" så att säga :P
Louise

skriven
#2: Anita BJ

Haha! Jo men jag förstår vad du menar :)

skriven

Kommentera inlägget här :