Jogging

I dag åkte jag ut till Holmsund och Sofia för att inleda veckan med den första joggingrundan sedan 2010. Vi gjorde en mjukstart med promenad och sedan varvade vi jogg och promenad varannan minut. Det kändes i kroppen att jag är fruktansvärt otränad och hela dagen sedan dess har jag varit så trött, så trött. Att sedan åka och storhandla med Emil och Edvin kändes tungt men det gick. Jag håller på att testa mig fram med lchf och i veckan blir det sådan mat. Kändes så sjukt FEL att ha i så mycket fett i maten idag, raka motsatsen till viktväktarna då man ska försöka hålla nere pointsen med mindre feta produkter. Jag kommer inte äta lchf fullt ut men mackornas tid är i alla fall förbi. Och det vita sockrets tid. Ja vi får se hur det går helt enkelt. Är lite less på vv även om jag tycker om tanken att kunna äta allt. Testa något nytt kanske ger lite inspiration :-)
Nu väntar vi på att Edvin ska lägga sig och sen ska Emil och jag ta en prommis med vovarna, Keyvan är hemma och håller koll på om Edvin vaknar :-)

Imorn ska jag ju klippa kalufsen, känns kul och spännande. Jag har nu en känsla för hur jag vill det ska bli, får se om det går att få till det så. Ska försöka komma ihåg att ta före och efter bild ;-)

Kommentarer :

#1: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt med första löparturen. Jag är också lite inspirerad av lchf, men har väldigt svårt för allt det feta. Så jag tror nog att jag egentligen är mer åt GI-hållet.

Kul att du kommer fortsätta titta in även om inläggen blir lite färre! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :