Tisdag

Go´kväll! Hoppas ni haft en finfin tisdag. Min tisdag har varit lugn men rätt yrslig. Tröttsamt.
Middagen blev stekt laxfile, broccoli, sallad och bearnesesås, mums! Barnen åt ugnspannkaka. Så här såg min tallrik ut innan jag slukade den (ja inte självaste tallriken då rå ;-) )

 

 

Förra veckan då vi handlade på Maxi kunde jag inte hitta fiber husk så jag beställde det på nätet istället. Då frakten var på 59 kr tyckte jag att det var lika bra att beställa lite annat oxå. Fiber husk, ekologiska saltade sötmandlar, sjögräsnudlar och cocoskross :-)

 

Lillen är lagd och det är tyst i hans rum, jag har tagit en dusch och nu ska jag bara slappa och njuta av lugnet.
Avslutar med en bild på Edvin från i eftermiddags då han duschat och pyjamasen är halvt om halvt på och han har satt sina jeans på huvudet. Trendigt värre :-)

Kommentera inlägget här :