Tant-rumpa, svettningar & vackra maskrosor

Har just duschat efter att ha haft ett lite enklare träningspass här hemma. Gummiband och hantlar har jag använt men fokusen hamnade på rumpan. Tycker att jag börjar ha en sån där "tant-rumpa". Vet ni vad jag menar? Så nu ska här byggas lite röv och så vill jag ha bort gäddhänget under armarna ;)
 
Efter att ha hämtat Edvin for vi ner på stan och mötte upp Keyvan. Fyllde på hans busskort med resor och så gick vi in på H&M. Dessvärre var Edvin allt annat än happy i vagnen så jag blev väldigt stressad och virrig. Dessutom var det en massa folk och just i den butiken är det sååå trångt. Och så hade jag skinnjackan på med ett fult linne under så jag ville inte ta av mig den och fick svettas istället. Blev i alla fall lite shoppat till lillen och Keyvan hittade en tischa som han gillade. Det roliga var att han även kom med en skjorta som han ville ha men hans storlek fanns inte. Första gången han har kommit med en skjorta. Han som brukar tycka det är fult. Nästa steg är att han ska börja gilla jeans :D

Sen ångade vi hem och jag startade barnvakten (satte alltså på en film, hua vilken dålig mor va) så jag kunde greja med middagen. Duscha liten rumpa och sen var det inte länge kvar tills han skulle gå i säng och jag körde igång mitt lilla pass.
Nu ska här ätas turkisk yogurth. Jag upptäckte att det är färre kollisar i EKO turkisk yogurth än den vanliga så hädanefter blir det den. Och så har jag beställt lite från lchf-butiken, bla kokoskross. Å vad jag längtar tills den kommer för det är sååå gott på yogurthen. Mums!
 
 
Titta så vackert vi har på ängen här på gården. Alldeles gult av maskrosor. Då jag var barn minns jag hur min mormor svor över detta ogräs men då jag ser det så här kan jag inte förstå det. Är ju hur vackert som helst :)
 

Kommentarer :

#1: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jo visst är de vackra när man ser dem så här, men på tomten vill jag inte ha dem :).

Låter som du haft en bra måndag! kram

skriven

Kommentera inlägget här :