Onsdag

Så var det kväller. Jag är så där småhungrig och det beror nog på att jag ätit för lite under dagen. Imorgon ska jag se till att äta mig ordentligt mätt.
Här har vi haft en riktigt fin sommardag. Efter att ha lämnat Edvin hos dagmamman hade jag en tid på vc. Sedan gjorde jag en sväng in på apoteket och köpte lite sollotion till Edvin. Han är så himla ljus och blir röd för minsta lilla solljus. Sådana här dagar då det är 23 grader i skuggan känns det lite elakt att han måste ha långärmat och långbyxor så det blir bra med lite smörj.
En liten snabbis in på Coop och sen körde jag hem igen. Käkade rester och sen tog jag med mig kaffekoppen ut och la mig på gräsmattan och lät min bleka kropp grillas lite.
 
 
Smutsig bikini så det blev shorts och vanlig bh. Tur jag bor på landet :D
 
 
 
 
Innan Edvin skulle hämtas stannade jag på Maxi för att hämta ut två paket. Skor till Edvin och peanutbutter till mig från "fitnessgurun". Jag hade beställt sandaler och gummistövlar och sandalerna var han snabb att inviga, likaså kepsen som köptes i måndags :)
 
 
Ingen träning för mig ikväll. Jag tar en liten vilodag då jag inte känner mig på topp riktigt.
Nä nu måste jag ta min turkiska yogurth innan jag hungrar ihjäl ;)

Kommentera inlägget här :