Det här med att inte skriva alls

Ju längre tid som går utan att jag skriver här desto mer tar det emot att göra det. Man blir som lite off och vet inte vad man ska skriva om. Trist att det har blivit så. Kanske är det ändå liiiiite roligare med något halvtrist inlägg oftare än inget alls ?
Hur som helst. Vår flytt närmar sig med stormsteg. Från och med nästa vecka ska jag jobba 75% och jag ska dessutom förflyttas till en helt annan avdelning. Mycket som händer men det känns lite spännande ändå. Och så ska vi renovera badrumet på övervåningen omgående då vi flyttar in så det blir lite spännande att vara utan dusch ;) Och så var det ju det där med att komma överens om vilka matrial vi ska använda oss av. Vilka färger. Vilken badrumsinredning. Osv osv osv. Det enda vi är ganska överens om hittills är färgskalan :)
 
Nä nu middagsbestyr. Sen mysa med lillen :)

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Jag för min del tycker du gärna får skriva tråkiga inlägg också ;-) Det skulle vara kul få se lite färg och materialprover och möbler och sånt som ni funderar på att ha i nya boendet. Bara ett litet tips :-)

Svar: Vad bra, det lättar lite på kravkänslan ;) Tack för tipset, ska absolut visa sånt :D
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :