onsdag 9 oktober

Budgivningen förra veckan tog sig helt andra vändningar än vad jag vågat drömma om. Vi vann den!!!! Jag har nog inte riktigt fattat det än :P Bytte bank och där var det minsann nemas problemas att låna pengar så jag säger bara -Skit ner er Handelsbanken, Nordea är bättre :D
Inflyttning 29 november vilket inte alls är långt bort så snart är det bara att börja packa.
 
Idag ska min mamma vara här med Edvin då jag jobbar. Dagmamman har ledigt idag så vi löste det så. Tur att vi i alla fall har min mamma här i närheten :)
Nä nu ska jag packa i ordning min lunchlåda. Ha det fint denna regninga oktberdag <3

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Grattis igen! Och jag kan säga att jag hade samma problem med Handelsbanken, fick inte lån, men det ordnade sig på Nordea ***** stjärnor får de för det :-)
Välkommen tillbaka till stan :-)
Kram!

Svar: Tackar, ska bli skönt att bo i stan igen :) Kramisen!
Louise

skriven
#2: Nina-mamma till 4 trollungar

Hej,
Åh jag har varit kass på att blogga och läsa bloggar länge nu men börjar hämta igen lite men det lär bli fler glapp ;-) Roligt att kika in hos dig och läsa, vad kul med radhuset! GRATTIS! Är allt bra annars? Kram

Svar: Jag är i samma svacka med bloggandet och läsandet av andras bloggar. Förhoppningsvis kommer lusten tillbaka :) Kram!
Louise

skriven
#3: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

hej!

jag vill bara tipsa om att jag har tävlingar igång på bloggen. det kommer upp nya ända fram till Jul, så det är perfekt att vinna lite julklappar :).

de som är igång nu hittar du här: http://thelifeofyarp.wordpress.com/category/pagaende-tavlingar/

MVH

skriven

Kommentera inlägget här :